Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

klachtenprocedure

Stichting Balletschool Horst staat voor een gezonde en veilige dansschool waar ieder met plezier les kan volgen. We staan open voor al je ideeën, suggesties en klachten. 
Ben je ergens ontevreden over? Wij vragen je in eerste instantie je klacht te bespreken met degene op wie het betrekking heeft. Dat kan het bestuur zijn, maar ook de docent of een andere vrijwilliger. 
Vaak is een goed gesprek voldoende om het probleem op te lossen. Als je het lastig vindt, dan is altijd een bestuurslid bereid bij zo’n gesprek aanwezig te zijn. 
Voorbeelden kunnen zijn de inhoud van een training, financiële klachten, een beslissing van het bestuur of een onveilige situatie (zoals ongewenste intimiteiten).

Klachtenprocedure
1. Klacht indienen
Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij het bestuur via balletschoolhorst@gmail.com
Je ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.

2. Jouw klacht wordt in behandeling genomen
De klacht wordt onderzocht door één van de bestuursleden, die voor een toelichting contact met je zal opnemen. Indien jouw klacht betrekking heeft op de docent of andere vrijwilliger, dan wordt uiteraard ook met hen contact opgenomen. Alle betrokkenen worden dan uitgenodigd voor een overleg met het behandelende bestuurslid.

3. Uitspraak
Op basis van de verzamelde informatie komt het bestuur tot een uitspraak. Indien de klacht (deels) gegrond is, wordt aangegeven welke verbeteracties Stichting Balletschool Horst onderneemt. Bij een ongegronde of deels gegronde klacht wordt de uitspraak gemotiveerd. Je ontvangt een schriftelijke bevestiging van de uitspraak.

4. Oneens met de uitspraak?
Wanneer je het met de uitspraak oneens bent, kun je binnen één maand na ontvangst schriftelijk bezwaar indienen bij het bestuur van Stichting Balletschool Horst. Je bezwaar wordt dan door het bestuur binnen een maand in behandeling genomen.
Het aanspreekpunt voor klachten is Marijke van de Water. Je kunt contact met haar opnemen via balletschoolhorst@gmail.com